Q&A – Usein kysytyt kysymykset
Alta löytyvät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin koskien Picnicin verkkokauppaa. Mahdollisissa lisäkysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä siihen ravintolaan, josta haluaisit tuotteet tilata.
Ravintoloiden puhelinnumerot löytyvät täältä. Kuljetuspalvelua koskevissa kysymyksissä voit olla yhteydessä numeroon 040 7149827, arkisin klo 8-16 välisenä aikana.
Kenelle Picnicin Verkkokauppa on tarkoitettu?
- Yritysten tarjoiluihin, kokouksiin sekä erilaisiin tilaisuuksiin, kuten lounas- sekä aamiaistarjoiluihin
Milloin verkkokaupan tilaukset on mahdollista saada?
- Tilaukset voi noutaa valitusta toimipisteestä arkisin klo 8.00 – 16.00 ja pääkaupunkiseudulla toimiva kuljetuspalvelumme toimittaa tilaukset arkisin klo 8.00 – 17.00.
Haluaisin tehdä tilauksen seuraavalle päivälle. Milloin tilaus tulee olla tehtynä?
- Picnicin noutopalvelu toimii arkipäivisin klo 8.00 – 16.00. Tilaus tulee jättää 24h ennen toivottua noutoaikaa. Mikäli haluaisit tilauksen samalle päivälle, soitathan ensin Picniciin varmistaaksesi tilauksen onnistumisen (Katso lähin Picnic). Huomioithan, että maanantain tilaukset tulee jättää perjantaina.
- Picnicin kuljetuspalvelu toimittaa tilaukset pääkaupunkiseudulla arkisin klo 8.00 – 17.00. Kuljetuspalvelulla toimitettavat tilaukset tulee tehdä klo 13.00 mennessä seuraavalle arkipäivälle. Tilaukset toimitetaan noin 30 minuutin aikaikkunassa pyydettyyn toimitusaikaan nähden. Kuljetusmaksu alkaen 12,00 € toimitusalueesta riippuen (hintaan lisätään alv:n 14%).
Miten tilaan tuotteita?
- Tarkemmat ohjeet tilauksen tekemiseen löydät täältä.
Miten maksan tilaukseni?
- Maksu onnistuu verkkomaksulla, luottokortilla (Visa, Visa Electron, MasterCard) tai laskulla, mikäli teillä on laskutussopimus kanssamme. Voit tehdä hakemuksen laskutussopimukselle täältä.
Miten voin peruuttaa tai tehdä muutoksia tilaukselle?
- Mahdollisissa muutoksissa tai peruutuksissa voit olla suoraan yhteydessä valitsemaasi ravintolaan.
Miten laskutussopimuksen pystyy tekemään Picnicin verkkokauppaan?
- Mikäli yrityksellänne ei ole vielä laskutussopimusta kanssamme, hakemuksen tekeminen onnistuu täältä. Laskutussopimuksen hyväksymiseen menee noin kolme työpäivää. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.
- Laskutushakemukseen liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä puh.numeroon 040 7149827.
Mitä tilauksen toimitus maksaa?
- Helsingissä toimitus maksaa 12€ sekä lähikunnissa (Espoo, Kauniainen, Vantaa) 20€ (hintoihin lisätään 14% alv)
Haluaisin tilata Picnicin tuotteita verkkokaupan valikoiman ulkopuolelta, onnistuuko se?
- Voit olla yhteydessä suoraan haluamaasi ravintolaan mahdollisissa lisätilauksissa verkkokaupan valikoiman ulkopuolelta. Ravintoloiden puhelinnumerot löytyvät täältä. Kuljetuspalvelua koskevissa tilauksissa voit olla yhteydessä numeroon 040 7149827.
Onko allergiat ja ruokavaliot huomioitu valikoimassa?
- Kyllä, jokaisen aterian kohdalle on merkitty allergeenit sekä ruokavaliotiedot.
Mistä liha- ja kalatuotteenne tulevat?
- Käytämme lihat ja kalat ovat suomalaisia.
Minulla on alennuskoodi, miten se toimii?
- Ostoskorin alhaalta löytyy kuponkikenttä, mihin voit syöttää alennuskoodin maksuvaiheessa.