Q&A – Usein kysytyt kysymykset

Alta löytyvät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin koskien Picnicin verkkokauppaa. Mahdollisissa lisäkysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä siihen kahvilaan, josta haluaisit tuotteet tilata.

Kahviloiden puhelinnumerot löytyvät täältä. Kuljetuspalvelua koskevissa kysymyksissä voit olla yhteydessä numeroon 0406747861, arkisin klo 9-15 välisenä aikana.

Kenelle Picnicin Verkkokauppa on tarkoitettu?

  • Yritysten tarjoiluihin, kokouksiin sekä erilaisiin tilaisuuksiin, kuten lounas- sekä aamiaistarjoiluihin

Milloin verkkokaupan tilaukset on mahdollista saada?

  • Tilaukset voi noutaa valitusta toimipisteestä arkisin klo 8.00 – 16.00 ja pääkaupunkiseudulla toimiva kuljetuspalvelumme toimittaa tilaukset arkisin klo 8.00 – 17.00.

Haluaisin tehdä tilauksen seuraavalle päivälle. Milloin tilaus tulee olla tehtynä?

  • Noutopalvelun tilaus tulee tehdä viimeistään 24 tuntia ennen toivottua noutoajankohtaa. Mikäli haluaisit tilauksen samalle päivälle, soitathan ensin Picniciin varmistaaksesi tilauksen onnistumisen (Katso lähin Picnic). Maanantain tilaukset tulee jättää torstaina.
  • Kuljetuspalvelun tilaus tulee tehdä viimeistään 24 tuntia ennen toivottua toimitusaikaa (sisältäen toimitusajan). Tilaukset toimitetaan noin 30 minuutin aikaikkunassa pyydettyyn toimitusaikaan nähden.

Miten tilaan tuotteita?

  • Tarkemmat ohjeet tilauksen tekemiseen löydät täältä.

Miten maksan tilaukseni?

Miten voin peruuttaa tai tehdä muutoksia tilaukselle?

  • Mahdollisissa muutoksissa tai peruutuksissa voit olla suoraan yhteydessä valitsemaasi toimipisteeseen.

Miten laskutussopimuksen pystyy tekemään Picnicin verkkokauppaan?

  • Mikäli yrityksellänne ei ole vielä laskutussopimusta kanssamme, hakemuksen tekeminen onnistuu täältä. Laskutussopimuksen hyväksymiseen menee noin kolme työpäivää. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.
  • Laskutushakemukseen liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä puh.numeroon 0504944230.

Mitä tilauksen toimitus maksaa?

  • Helsingissä toimitus maksaa 12€ sekä lähikunnissa (Espoo, Kauniainen, Vantaa) 20€ (hintoihin lisätään 14% alv)

Haluaisin tilata Picnicin tuotteita verkkokaupan valikoiman ulkopuolelta, onnistuuko se?

  • Voit olla yhteydessä suoraan haluamaasi ravintolaan mahdollisissa lisätilauksissa verkkokaupan valikoiman ulkopuolelta. Ravintoloiden puhelinnumerot löytyvät täältä. Kuljetuspalvelua koskevissa tilauksissa voit olla yhteydessä numeroon 0406747861.

Onko allergiat ja ruokavaliot huomioitu valikoimassa?

  • Kyllä, jokaisen aterian kohdalle on merkitty allergeenit sekä ruokavaliotiedot.

Mistä liha- ja kalatuotteenne tulevat?

  • Käytämme lihat ja kalat ovat suomalaisia.

Minulla on alennuskoodi, miten se toimii?

  • Ostoskorin alhaalta löytyy kuponkikenttä, mihin voit syöttää alennuskoodin maksuvaiheessa.