← Salaatit

Salaattimme ovat nyt entistä ravitsevampia ja monipuolisempia, sillä erilaisia täytevaihtoehtoja on useita. Monipuolisuus on yksi kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin perusta, joten suosittelemme yhdistelemään ennakkoluulottomasti. Salaattia voi keventää entisestään valitsemalla marinoituja täytteitä ja jättämällä kastikkeen pois.

  • gluteeniton
  • laktoositon
  • vähälaktoosinen
  • vegaaninen
  • Kana Caesarsalaatti

    Salaattisekoitusta, paahdettua broilerinfileetä, tomaattia, rucolaa, juustolastuja, krutonkia, mustapippuria. Caesar-salaatinkastike. Pala 6-viljan patonkia.
    10,50 

    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 162 kcal
    Rasva 8,5 g
    Proteiini 9,4 g
    Hiilihydraatit 11,5 g
    Ravintoarvo /384 g:
    Kalorit 622 kcal
    Rasva 32,6 g
    Proteiini 36,1 g
    Hiilihydraatit 44,2 g
  • Pieni vihersalaatti

    Salaattisekoitusta, soijapapua, mangoa, avokadoa ja kurpitsansiementä. Ranskalainen salaattikastike.
    3,90 

    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 142 kcal
    Rasva 10,6 g
    Proteiini 2,5 g
    Hiilihydraatit 8,4 g
    Ravintoarvo /125 g:
    Kalorit 178 kcal
    Rasva 13,3 g
    Proteiini 3,1 g
    Hiilihydraatit 10,5 g

Isot salaatit

  • Kana Caesarsalaatti 4-5 hlö

    Salaattisekoitusta, paahdettua broilerinfileetä, tomaattia, rucolaa, juustolastuja, krutonkia, mustapippuria. Caesar-salaatinkastike. 6-viljan patonkia.
    49,50 
    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 175 kcal
    Rasva 9,8 g
    Proteiini 9 g
    Hiilihydraatit 12,3 g
    Ravintoarvo /1680 g:
    Kalorit 2940 kcal
    Rasva 164,6 g
    Proteiini 151,2 g
    Hiilihydraatit 206,6 g