← Salaatit

Salaattimme ovat nyt entistä ravitsevampia ja monipuolisempia, sillä erilaisia täytevaihtoehtoja on useita. Monipuolisuus on yksi kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin perusta, joten suosittelemme yhdistelemään ennakkoluulottomasti. Salaattia voi keventää entisestään valitsemalla marinoituja täytteitä ja jättämällä kastikkeen pois.

  • gluteeniton
  • laktoositon
  • Sisältää pähkinää
  • vähälaktoosinen
  • vegaaninen
  • Kana-caesarsalaatti

    Maalaiskanaviipale (Suomi), pikkelöity fenkoli,  juustolastu, miniluumutomaatti, punakaalisuikale, rukola, salaattisekoitus, gluteeniton näkkileipämuru ja mustapippuri. Caesar-salaatinkastike. 6-viljan patonkia.
    12,30 

    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 94 kcal
    Rasva 3 g
    Proteiini 10 g
    Hiilihydraatit 4,2 g
    Ravintoarvo /384 g:
    Kalorit 361 kcal
    Rasva 11,5 g
    Proteiini 38,4 g
    Hiilihydraatit 16,1 g
  • Pieni vihersalaatti

    Salaattisekoitus, miniluumutomaatti, avokado, pikkelöity omena- kaaliporkkanaraaste ja gluteeniton kauranäkkileipä.
    4,50 

    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 142 kcal
    Rasva 10,6 g
    Proteiini 2,5 g
    Hiilihydraatit 8,4 g
    Ravintoarvo /125 g:
    Kalorit 178 kcal
    Rasva 13,3 g
    Proteiini 3,1 g
    Hiilihydraatit 10,5 g

Isot salaatit

  • Kana-caesarsalaatti 4-5 hlö

    Maalaiskanaviipale (Suomi), pikkelöity fenkoli,  juustolastu, miniluumutomaatti, punakaalisuikale, rukola, salaattisekoitus, gluteeniton näkkileipämuru ja mustapippuri. Caesar-salaatinkastike. 6-viljan patonkia.
    59,50 
    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 94 kcal
    Rasva 3 g
    Proteiini 10 g
    Hiilihydraatit 4,2 g
    Ravintoarvo /1680 g:
    Kalorit 1579 kcal
    Rasva 50,4 g
    Proteiini 168 g
    Hiilihydraatit 70,6 g