← Välipalat

Tasapainoinen, nopea välipala pitää verensokerin tasaisena, nälän loitolla ja olosi virkeänä. Kun iltapäivällä lounaan jälkeen alkaa nukuttaa mutta siestan pitäminen ei sovi aikatauluusi, terveellinen kasvis-, kuitu- ja proteiinipitoinen välipala on mainio pelastaja.

  • gluteeniton
  • laktoositon
  • vähälaktoosinen
  • vegaaninen
  • Mansikka- chia välipala

    Soijajogurttia, mansikka-chiasosetta, kaura-papaijamysliä, kookoslastuja ja mansikkaa.
    3,50 
    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 100 kcal
    Rasva 4,6 g
    Proteiini 3,4 g
    Hiilihydraatit 8,8 g
    Ravintoarvo /210 g:
    Kalorit 210 kcal
    Rasva 9,7 g
    Proteiini 7,1 g
    Hiilihydraatit 18,5 g
  • Mustikkatuorepuuro

    Kypsentämätön tuorepuuro sisältää keliaakikoille sopivaa gluteenitonta kaurahiutaletta, kotimaista pakastemustikkaa, turkkilaista jogurttia ja hunajaa sekä koristeltu tuoreilla mustikoilla.
    3,50 
    Näytä ravintoarvot
    Ravintoarvo /100 g:
    Kalorit 125 kcal
    Rasva 5 g
    Proteiini 3,5 g
    Hiilihydraatit 15,1 g
    Ravintoarvo /217 g:
    Kalorit 271 kcal
    Rasva 10,9 g
    Proteiini 7,6 g
    Hiilihydraatit 32,8 g